Archiv článků

Žádost o uvolnění žáka/žákyně z vyučování

12.08.2012 23:15
Žádost o uvolnění žáka z vyučování.pdf (355,5 kB)

Naše dítě jde do školy

12.08.2012 14:25
Jak připravit dětský pokoj budoucího prvňáčka Dětský pokoj v období předškolním: velký prostor na hraní, jednoduché zařízení, pokud možno stírací podlaha Dětský pokoj s nástupem do školy: stůl na psaní úkolů a učení (ne psát úkoly pokaždé někde jinde nebo u stolu, kde se jí, naučit dítě...

Desatero budoucího prvňáčka

12.08.2012 14:19
    Znám svoje jméno a příjmení, vím, jak se jmenují rodiče. Umím se obléknout i převléknout do cvičebního úboru, a to tak rychle, aby nikdo z mých kamarádů na mě nemusel čekat. Umím na tkaničce udělat mašličku. Umím uklidit oblečení, knížky, pastelky a hračky...

Informace o stravování v jídelně

11.08.2012 20:26
Sídlí v budově MŠ. V posledních letech zde proběhla řada stavebních úprav a mnoho finančních prostředků se investovalo do vybavení kuchyně. V kuchyni se připravují 2x denně svačiny pro MŠ, obědy pro děti z MŠ, ZŠ a pro zaměstnance. O to, aby všem dobře chutnalo se starají p. Eva Bašová a Dita...

Přeočkování proti TBC

11.08.2012 19:39
  Ministerstvo zdravotnictví požádalo ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy o zveřejnění informace, že v souladu s doporučením Světové zdravotnické organizace, Evropského centra pro kontrolu nemocí a národních odborných autorit v oblasti vakcinologie, TBC, pediatrie, infekce a...

Péče o řeč

11.08.2012 19:32
PÉČE O ŘEČ Řeč má v naší lidské společnosti zcela mimořádné postavení. Artikulovaná řeč je na tomto světě teprve asi 80000, nebo dokonce jen 40000 let. Přitom se z ní stal za těch pár tisíciletí nejúčinnější nástroj společenské komunikace. A není proto divu, že jsme na ní velmi citliví. Vývoj...

Specifické poruchy učení

11.08.2012 19:32
SPECIFICKÉ PORUCHY UČENÍ I když to na první pohled z názvu může tak vyznívat, tyto poruchy učení nemají nic společné s inteligencí. Mnoho rodičů, kterých děti se potýkají s těmito specifickými poruchami učení, mají inteligenci v pásmu průměru, nebo jsou dokonce nadprůměrné. Mnoho úspěšných...

Dítě a hra

11.08.2012 19:31
DÍTĚ A HRA Hra má pro dítě i dospělého neuvěřitelně harmonizující vliv. Pracuje se v ní s představivostí a realitou, individualizací a socializací, humorem a vážností, rozumem a citem, prožíváním a konkrétní činností. Dospělí by se měli učit žít v harmonickém vztahu s dětmi a užívat si...

Buďte pro své dítě dobrým vzorem

11.08.2012 19:31
BUĎTE PRO SVÉ DÍTĚ DOBRÝM VZOREM RODINA JE ZÁKLAD Děti se učí napodobováním svého okolí. Dokáží skvěle pozorovat a imitovat. Například mateřský jazyk se učí pouze odposloucháváním, napodobováním a pozorováním. Takto podobně přejímají i zvyky, postoje, hodnoty. Díky tomu, jak děti odkoukávají...

Rodinné prostředí

11.08.2012 19:30
RODINNÉ PROSTŘEDÍ Rodina je základem všeho a každá má své vlastní „ovzduší“. Jedná se o souhrn pocitů a vztahů, které k sobě členové rodiny navzájem chovají. Harmonické prostředí má na všechny členy velmi pozitivní vliv. Všichni cítí, že jsou součástí celku a mají chuť spolupracovat. Děti v...
Záznamy: 101 - 110 ze 118
<< 8 | 9 | 10 | 11 | 12 >>